02 June 2011

Sailor Boats

Another Newcastle meet :) It was quite funny, random, and sunny. A great mix for a lolita meet :)
This Gickr picture sums up the meet :)
We tried having a boat race too! Kat did all the work though, she makes a great oarswoman and Katie makes a great captain!
We crashed a few times too XD

Also questions answered from previous blog post :)

Shou - Chan
my question would be...when do you wanna visit Germany next and which city do you wanna visit?^^ I want to go to German this Summer, but I've been rejected for work experience over there (several times) :( I want to visit Dusseldorf of course! and meet you and Thanh Thao :3!

Piperita Patty I'd like to hear the story of the unfortunate German gentleman XD
And I'd like to hear about your date too, if it isn't too nosey :P
It was a long haul flight, back from Hong Kong and I was very ill. He looked after me for the whole flight which was 12 hours long ^-^ He was hit by the food trolley too during his sleep, it wasn't his best flight I'm guessing....
On the 2nd date I accidentally headbutted Mr Nice Guy :(

*~Kay~* - and my question to you (if I still made it):
Rank the colors of a rainbow from best to worst and state why? :p

Red - My new favourite colour :3 It's bold and feminine to me :)
Blue - I think it's bold too :)
Violet - it's nice and colourful ^^
Green - Nature (Y)
Orange - Reminds me of bad fake tan....
Yellow - It attracts insects :(
Indigo - your name makes me rage, why can't you choose whether you want to be blue or purple?!


Have you rowed a boat before?




42 comments:

Ice Pandora said...

Nope I haven't
and I don't think I will
Im scarded that the boat will flip and and i'll drown or get eaten by a shark =w=
Anyways it looks really fun with all the lolita's :)

xx

OtherMix said...

I'm better with a canoe instead of a boat! I can go much faster in a canoe XDD

I'd like to try a boat with a engine! >D

Atley said...

I love going out on the water in row boats! Not only is it good exercise it's fun! But I like to bring along some soda a fishing gear! But it looks like you rented the boats, and you are not FORCED to wear life jackets? strange, I always have to wear life jacket, your so lucky!

Audrey (hkittygirl) said...

Aww, all of you look so frilly and cute! I hope you make it to Germany soon! ^^

I have not rowed a boat, but I enjoy kayaking tremendously so! I went kayaking last Saturday for an hour and a half. :3

P o o p e r said...

I would feel scared being on a boat while wearing lolita but since those boats wont randomly tip or anything I guess there's not much to worry about. xD

I've never rowed a boat or have been on a boat but I do wonder how it'll feel like. o.o

sugar sugar said...

i haven't haha! but it looks like you had so much fun! the pictures are so cute! =D

Thanh Thao said...

Cute fotos! Looked like a lot of fun!
I rowed a boat before when I went to a class trip which included a sailing course XD But I sucked, lol.

Yeah, come to Düsseldorf!! Shou-chan and me would be so happy, soon she we will move to Düsseldorf as well, so we can easily meet up! :P

Piperita Patty said...

So cool, a boat race!!! I did one too in the past, when I was a scout. I won, obviously :P

Thank you so much for answering my questions!!!
A headbutt is nothing when there's love (except if you broke his nose). Anyway you got to sponge a Bible :P

☆ A i k o ☆ said...

i have! i was terrified, especially because the boat was going out of control haha in a wild river. please post more meet's photos, i feel really happy to see 'em since i never came to a meet, except when the meet is me and my dolls :3

Melody said...

Ahhh the day looks so funnn *-*!! <3 I wanna meet with you in lolita :( ...if I had lolita clothes xD

Piperita Patty said...

/reply/: Thank you for your comment! :3 Doing a bear hat it's not difficult at all, I bet you can do it easily with your skills!
I'm happy you didn't do anything terrible to his nose :P

Donkuri said...

cute photos!

Miki's scrapbook said...

Oh, a boat race looks like fun!

Hope you have cool plans for this weekend, too! ;)

Hugs!

Miki.

Shop N' Chomp said...

Yes, but it was many years ago. I remember sucking at it...lol. Cute pics! =)

☆ ayu☆ said...

i rowed a boat when i was young..i wish i can do that again..hehehe

i love the outfit of your friends ^^

Ephemeral by Design said...

Looks fun! and you guys didn't sink, so that's the impotent thing :-). And interesting answers.

fashioneggpplant said...

all of you together dressed up makes such wonderful photos! :)

Lexy @ Quirky Explosion said...

WAH YOU ARE ALL BY FAR THE CUTEST. I absolutely LOVE these photos. It's like polka dot central. THAT'S FANTASTIC.

And eek, no. I really want to row a boat!

QUIRKYEXPLOSION.blogspot.com

mimi said...

I've never rowed a boat but i would imagine it would tip over because I would flail around too much! XD You and your friends look cute!! (: You should do a photoshoot together ^^

*~kAy~* said...

how fun! :p
I went canoeing before :P wasn't such a good experience haha :P
not the canoeing part tho :p

and thanks for answering my question! :P was interesting to see what you answered :p

gwenstella said...

omg i bet u had loads of fun sitting on a boat! sooo romantic! ;)

Ashley said...

You guys look like you're having so much fun! xx

The Cookie Button said...

This looks so adorable! I want to join in ^_^ So jealous!

pixelhazard said...

This looks like so fun. I'd be envious if I saw you in the park

Bright Green Laces

MayClover said...

You all look so cute! ^^

Oh to Be a Muse said...

oh that story about the German guy was pretty funny. so nice of him to take care of you for 12 hours. you all look like you're having a really fun time!

Tara said...

woah cool i never rowed a boat , great photos :)

Ken said...

how adorable!

Josie said...

I've never rowed a boat and honestly, I'm sure that it would be an utter disaster. But it looks like you had a blast!
xo Josie
www.winksmilestyle.com

PopBlush said...

Awwww looks like u had heaps of fun babe!
I hope all is well with you :)

Florence said...

super cute and kawaiii
i wanna be lolita :D

great post! check my newest one out dearie:
www.fantailflo.com

Pixie said...

What an adorable way to meet on a boat.

Pixie said...

Oh and yes, I have been punting before. Im from Cambridge so theres loads of punting going on all the time. Have never fallen in the lake which is a good sign hehe.

Sick by Trend said...

hahaha so funny this post and pics honey! :d

xx

www.sickbytrend.com

Piperita Patty said...

SO SORRY FOR YOU!!! The exam thing is really really awful! A big hug

The GUILTY HYENA said...

Sorry to hear about you falling ill during you exam. Don't worry hun!

Your exam has been deferred right? so you'll still be able to get the full marks and credits in Jan.

Don't be too hard on yourself! Take Care

Ice Pandora said...

Oh dear, are you alright Naka-chan D:
I so so so want to come over and cheer you up :(
I hope you are doing better now!
-megamegahuggtillyoufall- xxx

☆ A i k o ☆ said...

hey grace, i am trying to comment in the reality post, but my cellphone is not allowing me. i am sorry for what happened, and i wish everything be fine soon :) i will be waiting for your next post :3

Heart Charlie said...

I am so sorry for what happened to you in your exams!!! I hope you are feeling better!!!!

Miki's scrapbook said...

Oh, I'm so sorry you've failed your exam :(. Maybe it was not the right time. Relax and try to focus 100% the next time you sit for it, k? ;)

All the best vibes your way!

Miki.

suki pooki said...

I've never rowed a boat but I've rowed a canoe and lemme tell you, it wasn't much fun!!! This looks much better, especially in lolita outfits hahahahahaha

aMz88 said...

Wah i want to dress and go boating too lol :D
New Follower ;D i hope u follow back desu~<3
***
http://amz88.blogspot.com/